Tekan CTRL D untuk bookmark page AyusFashion.com

PERHATIAN : Jika anda rasakan sudah tak tahan lagi dengan keadaan bentuk badan & perut anda yang buncit, boyot dan tidak menawan, anda telah tiba di laman web yang boleh membantu anda selesaikan masalah tersebut...

 

 
 

Ya, apa yang anda baca kenyataan di atas memang BENAR. Bukan suatu penipuan semata-mata. Jika anda dah cuba macam-macam cara nak kuruskan badan tapi masih gagal, anda masih ada harapan sebenarnya. Laman ini akan MEMBONGKARKAN kepada anda caranya yang lebih mudah, murah dan terbukti berkesan. Sila baca setiap apa yang disampaikan dalam laman web ini hingga habis...

 

 

Puan Azaliha @ Ayus (ibu kepada 5 anak)
Pengasas Ayus
www.AyusFashion.com
www.BengkungMama.com

RE : Cara Paling Mudah, Murah, Cepat dan Berkesan Untuk Anda Dapatkan Bentuk Badan Seksi Dibongkarkan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat rakan-rakan wanita saya,

Tentunya anda sebagai wanita amat mengimpikan tubuh badan yang menawan dan cantik dipandang. Betul tak?

Ya, memang ianya adalah suatu realiti walaupun mungkin ada yang tak nak mengaku secara terang-terangan hal ini. Tapi jauh di sudut hati, memang kalau boleh jika diberi pilihan anda benar-benar inginkan bentuk badan yang ramping.

Tak kira samada bagi mereka yang masih anak dara mahupun yang sudah berkahwin.

Sebenarnya ada cara yang mudah dan langsung tidak menyusahkan anda bagi mencapai impian tersebut.

Nanti saya akan kongsikan bersama anda caranya di akhir laman web ini.

Sebelum kita pergi lebih jauh lagi, saya ingin bertanyakan beberapa persoalan berikut kepada anda:


  • Adakah anda bakal melangsungkan perkahwinan yang mahu kelihatan lebih ramping di Hari Bahagia tersebut? Anda tahu anda sudah kesuntukan masa untuk mencuba pelbagai kaedah kuruskan badan. Anda mahukan jalan penyelesaian SEGERA untuk kelihatan lebih cantik lagi menawan ketika menyarung baju perkahwinan anda.


  • Anda baru sahaja melahirkan anak. Kini anda dalam tempoh berpantang ingin mengembalikan bentuk tubuh seperti seorang anak dara. Ataupun anda ingin mencari alternatif menggantikan amalan bengkung.


  • Anda bakal menghadiri temuduga kerja mahu kelihatan lebih cantik di mata penemuduga tatkala melangkah masuk ke bilik temuduga. Anda akan lebih yakin yang mampu tingkatkan kebarangkalian untuk anda berjaya dalam temuduga tersebut!


  • Surirumah yang ingin sentiasa kelihatan hebat di mata suami tercinta. Suami anda akan lebih sayangkan anda dan confirm dia tak ‘cari lain’.


  • Dalam masa terdekat anda akan ke majlis-majlis keramaian, kenduri atau ‘reunion’. Kalau boleh, nak la pakai baju cantik-cantik. Barulah nanti orang ramai akan melihat dengan pandangan “WOW, cantik la!”.


  • Anda ingin kelihatan lebih menarik dan menawan ketika di tempat kerja. Dengan ini ianya akan menaikkan lagi motivasi & tahap keyakinan anda untuk berhadapan dengan rakan sekerja, bos atau client anda. Jangan terkejut, silap-silap, dengan mudahnya anda mampu naik pangkat atau naik gaji lepas ni.


  • Setiap kali menyambut hari istimewa, anda bebas berfesyen apa pun, anda akan kelihatan cantik seperti tubuh supermodel. Tentunya anda akan lebih bersemangat dan berkeyakinan untuk meraikannya. Walaupun anda makan banyak, masih kelihatan slim.

 

Jika jawapan anda adalah ‘YA’ untuk persoalan-persoalan di atas, maka anda memang WAJIB teruskan membaca segala apa yang akan saya sampaikan dalam laman web ini.

Saya akan dedahkan kepada anda cara yang mudah dan berkesan untuk mencapai impian-impian seperti dalam persoalan di atas tadi.

Tapi sebelum mencapai impian anda untuk kurus dan memiliki tubuh badan yang ramping, banyak ‘liku-liku perjalanan’ dan cabaran yang telah atau terpaksa anda lalui...

 

 

Barangkali anda pernah dengar orang cakap atau terjumpa pelbagai cara nak kuruskan badan atau memiliki tubuh yang ramping.

Malah mungkin anda sendiri pernah mencubanya sendiri. Tapi anda masih GAGAL kuruskan badan anda!

 

 

Mungkin anda sendiri pernah lalui situasi-situasi seperti berikut:

 


  • Dah makan macam-macam pil dan minum minuman serta susu kuruskan badan, tapi masih lagi gagal dapatkan bentuk badan idaman yang ramping.


  • Nak pergi pusat-pusat kecantikan kuruskan badan kena keluar duit beribu-ribu ringgit. Mana ada bajet banyak tu. Tak pun kalau dah bayar guna credit card, tak ada masa pulak nak pergi sesi rawatan berkali-kali.


  • Kalau pergi pusat kecantikan untuk kuruskan badan pun, ada satu lagi masalah besar yang terpaksa dilalui. Perlu bukak baju, separuh bog*l depan orang yang tak dikenali. Malu la..


  • Takpun setelah pergi pusat-pusat kuruskan badan tu, memang lah boleh kurus, tapi lepas tu kena disiplinkan diri ikut jadual pemakanan & pantang-larang yang diberi. Kalau tak, memang boleh gemuk balik. Argggh! Tension jugak, dah la habis riban-riban, masih lagi tak ramping dan slim.


  • Dah amalkan macam-macam jenis diet hingga berlapar sepanjang hari. Hasilnya bukan makin kurus, tapi makin gemuk sebab selera makan makin bertambah dan tiap kali makan tak dapat nak kawal.


  • ‘Berpantang’ macam-macam sehingga terpaksa tinggalkan nasi iaitu makanan wajib orang kita. Tapi masih tak nampak kesan. Anda perlukan kesan yang SEGERA kalau boleh.

 

Itulah dia cabaran-cabaran yang terpaksa ditempuhi oleh anda sendiri adakalanya dalam usaha anda untuk memiliki tubuh yang ramping.

Sebenarnya ada jalan penyelesaian yang mudah, cepat dan murah untuk anda kelihatan ramping.

Malah ianya memang telah diterima pakai oleh ramai orang sejak dulu lagi.

Caranya ialah dengan...

 

 
 

Pemakaian korset bukanlah sesuatu yang baru dan telah diamalkan sejak abad ke-20 lagi. Bezanya perubahan zaman telah merubah penciptaan korset dari yang sangat tidak selesa kepada korset yang lebih selesa, mudah dan cantik. Tujuan pemakaian korset tetap sama, untuk memiliki bentuk badan impian.

Populariti korset tidak pernah menurun walaupun pelbagai produk kurus tenggelam timbul di pasaran. Ini kerana hanya dengan pemakaian korset badan akan terbentuk cantik. Produk pelangsingan atau ubat kurus paling berkesan sekali pun, hanya mampu menurunkan berat badan tetapi tidak menjamin bentuk tubuh yang menawan.

Pakaian dalam membentuk badan atau korset dan ‘girdle’ telah menjadi rahsia para selebriti untuk memiliki tubuh badan yang seksi, mantap dan terangkat.

Ya, kalau anda nak tahu sebenarnya inilah rahsia bagaimana selebriti mendapatkan tubuh yang ramping dan slim dalam masa singkat!

Mungkin juga rakan-rakan wanita anda yang lain turut pakai korset ‘dalam diam’ sebenarnya. Itulah yang membuatkan tubuh mereka kelihatan sentiasa menawan.

Tapi masih ada lagi yang beri alasan untuk tidak memakai korset ini...

Saya sendiri pun terpaksa akui tidak ramai yang suka memakai pakaian dalam membentuk badan seperti korset atau ‘girdle’.

Ya, saya dulu pun pernah melalui pengalaman seperti anda ini dan rasakan korset ni tak selesa.

Alasan serta masalah yang biasa boleh kita dengar dan alami dalam pemakaian korset adalah seperti:

 


  • Dah makan macam-macam pil dan minum minuman serta susu kuruskan badan, tapi masih lagi gagal dapatkan bentuk badan idaman yang ramping.


  • Kepanasan melampau, rasa gatal atau miang, atau perpeluhan yang banyak sehingga menyebabkan rasa tidak selesa.


  • Korset biasa dengan 'corset' dan 'girdle' berasingan menyebabkan kain bergulung terutama ketika duduk.


  • Susah hendak dibuka atau dipakai terutama di waktu kecemasan atau mahu ke tandas.


  • Harga yang terlalu mahal dan tidak munasabah. Biasanya ada dijual di shopping complex. Tapi harganya sekitar RM2500! Fuh, mahal betul tu.


  • Saiz yang terhad atau satu saiz untuk semua ukuran badan.

 

Memang leceh kan kalau nak pakai korset ni?

Tapi kini anda dah tak payah lagi pening-pening tentang masalah ini. Semua masalah di atas anda mampu katakan ‘Bye-bye forever!

Anda kini mampu memiliki tubuh yang seksi dan ramping dalam masa yang singkat dan bukan sahaja untuk jangka masa pendek malah untuk jangka masa panjang melalui pemakaian...

 

 

 

Ultraslim Full Body Shapewear” ialah pakaian dalaman wanita iaitu korset yang direka mengikut citarasa zaman moden terkini.

Ianya adalah selesa, mudah dan cantik untuk dipakai oleh setiap wanita tak kira apa pun saiz dan bentuk tubuh anda. Terdapat pelbagai saiz yang boleh anda sesuaikan dengan ukuran pinggang (waist) dan juga pinggul (hip).

Anda boleh lihat imej di bawah yang menerangkan secara ringkas tentang ciri-ciri Korset UltraSlim ini.

Berikut adalah rupa korset ini dari pandangan depan dan belakang:

 

 

 

Ok, sekarang mari saya kongsikan bersama anda apakah dia kelebihan-kelebihan serta manfaat yang bakal anda perolehi melalui pemakaian “Korset UltraSlim (M-6XL)”

 

 

Berikut adalah kelebihan dan manfaat anda memakai korset ini. Anda nilaikan sendiri kehebatannya selepas membaca ke semua kelebihan berikut:

 


  • Kesan serta-merta. Pakai dan anda terus nampak hebat dalam pakaian kesukaan anda tanpa bonjolan lemak yang kelihatan.


  • Menyokong, mengangkat serta menolak payudara anda ke kedudukan yang betul. Ia juga mampu mengempiskan perut, merampingkan pinggang, mengangkat punggung dan membetulkan postur tubuh.


  • Korset biasa dengan 'corset' dan 'girdle' berasingan menyebabkan kain bergulung terutama ketika duduk.


  • Ia bagaikan mencipta keajaiban dengan menutup tubuh anda yang kurang menawan tapi menyerlahkan keanggunan tubuh anda SEJURUS anda memakainya. Memakai pakaian yang anda sukai atau semasa anda menjadi tumpuan ramai seperti di majlis perkahwinan, di atas pentas atau majlis keraian bukan lagi satu masalah.


  • Membantu mengurangkan masalah sakit belakang serta mereka yang bongkok sabut.

Ciri-ciri korset ini yang unik dan direka mengikut rekaan moden turut memberi anda 1001 kelebihan dan kemudahan buat anda si pemakainya...

 

 

 

Korset UltraSlim (M-6XL) memang telah direka khas untuk keselesaan dan memudahkan anda. Anda memang bagaikan tidak rasa dan tidak sedar ketika anda pakai korset tersebut.

Berikut adalah kelebihan dari segi pemakaian korset ini:

 


  • Muat untuk wanita bersaiz pinggang dari 23 inch (Size M) hingga 45 inch (6XL) yang susah dicari.


  • Tali (strap) boleh laras di bahu memberikan lebih keselesaan mengikut ketinggian anda. Senang dipakai kerana tali korset boleh dibuka & dipasang.


  • Mempunyai hook atau cangkuk dibahagian hadapan untuk memudahkan pemakaian dan 3 tahap memberikan anda keselesaan apabila ukuran badan sudah berkurang.


  • Membantu mengurangkan masalah sakit belakang serta mereka yang bongkok sabut.


  • Ultraslim Full Body Shapewear juga dipanggil One Piece Slimming Suit kerana korset ini tidak bergulung. 'Ultraslim dari AYUS' merupakan pakaian dalam wanita yang lengkap dari atas hingga ke paha.


  • Korset ini direka dengan bukaan khas di bahagian bawah depan dan di belakang. Sangat mudah kerana anda tak perlu menanggalkannya setiap kali ke tandas. Lubang bukaan yang terdapat pada bahagian bawah korset ini turut memudahkan anda ketika 'datang bulan' atau yang menghadapi masalah keputihan.


  • Korset ini juga sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif kerana bahan aktifnya menghalang pertumbuhan kulat dan bakteria. Sifat anti-bakteria ini membuatkan penjagaan korset juga senang kerana tidak perlu dibasuh terlalu kerap.Tetapi dinasihatkan anda memiliki 2 helai minimum untuk pemakaian setiap hari supaya mudah untuk bergilir.


  • Manfaat lain seperti anti-bakteria dan anti-odor yang memberikan keselesaan walaupun dipakai sepanjang hari.

 

Korset Ultraslim(M-6XL) ini diperbuat daripada bahan fabrik yang berkualiti tinggi di mana ianya memberi kelebihan kepada anda walaupun seharian memakainya, anda masih lagi berasa selasa.

Mari kita lihat pula kelebihannya dari segi bahan fabriknya...

 

 

Kelebihan untuk anda memakai korset ini yang diperbuat daripada bahan fabrik yang khas lagi berkualiti tinggi:

 


  • Fabriknya diperbuat daripada bahan yang tidak akan menyebabkan iritasi kepada kulit yang sensitif. Anda tetap selesa walaupun memakai korset ini sepanjang hari.


  • Serat yang ditenun menghasilkan kain yang lembut kerana tiada bahan kimia digunakan. Ia sangat sesuai untuk pemakai yang mempunyai kulit yang sensitif kerana fabriknya hypoallergenic dan tahan sinaran UV.


  • Terdiri daripada 2 lapisan fabrik menjadikannya tahan lasak dan tak mudah koyak.


  • Bahan fabrik yang menyerap peluh dan sesuai untuk dipakai semasa cuaca panas atau hari aktif anda membuatkan anda selesa sepanjang hari.


  • Basuhan berulang tidak akan merosakkan fabrik atau fungsinya. Bagaimanapun penjagaan juga penting untuk mengekalkan struktur korset. Pastikan anda basuh dengan tangan tanpa perahan serta tidak dijemur di bawah sinaran matahari terus. Jemur secara 'flat dry' digalakkan. Manual langkah penjagaan akan diberikan kepada anda bersama-sama dengan korset yang dibeli.


  • Korset ini direka dengan bukaan khas di bahagian bawah depan dan di belakang. Sangat mudah kerana anda tak perlu menanggalkannya setiap kali ke tandas. Lubang bukaan yang terdapat pada bahagian bawah korset ini turut memudahkan anda ketika 'datang bulan' atau yang menghadapi masalah keputihan.


  • Korset ini juga sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif kerana bahan aktifnya menghalang pertumbuhan kulat dan bakteria. Sifat anti-bakteria ini membuatkan penjagaan korset juga senang kerana tidak perlu dibasuh terlalu kerap.

 

Sekarang mari saya kongsikan bersama anda pula tentang korset ini.

 

 

Memang benar telah terbukti sebenar.

Dengan memakai Korset UltraSlim (M-6XL), bukan sahaja anda akan berasa selesa dan kelihatan lebih menawan, malah untuk jangka masa panjang ianya mampu ‘buang’ lemak-lemak di tubuh anda.

Berikut adalah kelebihan-kelebihan tambahan anda memakai korset ini jika anda memakainya dengan kerap:

 


  • Korset ini dijahit magnet yang mengeluarkan gelombang FIR atau cahaya infra merah apabila bersentuhan dengan kulit. Ia akan meransang pengaliran darah, urat saraf dan meningkatkan kadar metabolisma untuk membantu pembakaran lemak.


  • Fabrik Ultraslim sesuai dipakai samada untuk cuaca sejuk atau panas kerana fabriknya mempunyai Sinaran Infra Merah Jauh (FIR) dalam bentuk gelombang yang boleh menyeimbangkan suhu badan manusia dengan udara sekeliling.


  • Selain itu, FIR juga sangat efektif untuk melancarkan peredaran darah. Peredaran darah yang betul membantu mengurangkan lemak dalam badan dan juga kolestrol dalam arteri darah.


  • Pemakaian untuk tempoh masa yang panjang bukan sahaja membuatkan tubuh makin cantik terbentuk, tetapi kulit anda juga akan makin lembut, mulus dan sihat.

 

Itulah dia kelebihan-kelebihan anda memakai korset ini yang memang TIDAK terdapat pada mana-mana pakaian dalaman wanita pun.

Memang hebat bukan?

Tapi saya sedar, mungkin anda masih lagi berasa ragu-ragu dan was-was.

Ok, takpe. Sini saya kongsikan bersama anda pula testimoni dan maklum-balas daripada mereka yang telahpun dapatkan set Korset UltraSlim (M-6XL)...

Tapi sebelum itu, saya ingin tawarkan sesuatu kepada anda untuk menyertai newsletter AyusFashion.com. Anda akan mendapat pelbagai tips serta panduan untuk kuruskan badan anda dan pelbagai tawaran lain.

Ianya adalah PERCUMA sahaja. Masukkan Nama dan Email anda pada kotak di bawah:

 

Harga Di Online Sahaja : RM 230.00

 

 

 

 

Berikut adalah ‘screenshots’ LIVE yang saya ambil sendiri daripada pelanggan saya yang telahpun dapatkan korset ini.

Anda boleh baca dan lihatnya akan kehebatan korset ini melalui maklum-balas mereka.

Jom kita baca...

 

 
 
 

 

Satu lagi maklum-balas menarik yang kami dapat. Salah-seorang pelanggan kami telah mencuba memakainya sendiri dan sempat merakamkan foto.

Berikut adalah hasil daripada sebaik sahaja beliau memakai korset ini:

 

 

 

Memang hebat!

Hanya dalam 15 minit, anda boleh lihat sendiri keberkesanannya. Tubuh anda akan menjadi lebih menawan tanpa perlu menyiksa diri dalam masa yang singkat.

Jika anda kini sudah pun yakin dengan keberkesanan korset ini, tentunya anda akan tanya pula berapakah agaknya harganya?

 

 

Pastinya sekarang anda akan mula tertanya-tanya tentang harga bagi korset ini.

Terus-terang saya katakan ianya jauh lebih murah dan berbaloi berbanding kos-kos untuk pelbagai kaedah kuruskan badan yang lain.

Jika anda lihat, untuk beli satu pek minuman atau susu kuruskan badan boleh menelan hingga RM50-RM80. Itu hanya 1 kotak. Dan biasanya memang MUSTAHIL pengguna yang minum satu kotak boleh terus kurus. Ambil masa berbulan-bulan dan berkotak-kotak juga. Mau juga habis dalam RM500-RM800 sebelum nampak kesannya.

Kalau anda nak pergi pusat-pusat kecantikan kuruskan badan yang banyak diiklankan di TV, kos untuk set rawatan penuh boleh menjangkau hingga RM2500 ke atas.

Fuh, memang mahal giler!

Dah la bajet takde, tak sanggup nak berhabis duit banyak tu...

Akan tetapi, dengan Korset UltraSlim (M-6XL), anda boleh dapatkan kesan yang sama jika anda gunakan kaedah-kaedah di atas yang mahal-mahal tu. Malah anda boleh mampu dapatkan kesannya jauh lebih baik dan lebih pantas.

Pelaburan kecil yang hanya perlu anda lakukan untuk memiliki Korset UltraSlim (M-6XL) ini ialah

RM1000

RM500

RM230 SAHAJA!

 

Seperti yang pernah saya nyatakan dalam senarai ciri-ciri korset ini. Korset ini tahap kualitinya sama dengan kualiti korset yang dibeli di butik-butik yang berharga jauh lebih mahal.

Tapi harga korset ini jauh lebih murah.

Bukan itu sahaja, segala kos penghantaran Poslaju ke depan pintu rumah anda ialah PERCUMA jika anda membuat pembelian melebihi 2 set. Anda tak perlu bayar kos penghantaran jika anda berkongsi dengan rakan atau adik beradik ataupun membuat pelaburan 2 set untuk dipakai secara bergilir-gilir!

 

 

Memang ianya harga yang mampu milik jika anda tanya saya. Malah anda hanya perlu laburkan sekali ini sahaja. Kemudian anda boleh pakai korset ini selama mana yang anda inginkan, sehingga anda memiliki bentuk badan yang anda idam-idamkan.

Tak perlu berlapar, tak perlu ber-diet, tak perlu makan ubat dan tak perlu nak pergi pusat kuruskan badan yang mahal.

Klik butang tempah di bawah untuk lakukan tempahan hari ini:

 

 

 

 

Jika anda masih lagi tak yakin untuk dapatkan korset ini, saya berikan anda sekali jaminan gerenti kepuasan 100% atau jika saiz korset tak kena, anda boleh buat penukaran dlm tempoh 3 hari dgn syarat tertentu!

 

 

Anda memang langsung takkan rugi apa-apa dengan pembelian anda ini.

Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Saya berikan jaminan kepuasan tanpa risiko ini adalah kerana saya begitu yakin dan percaya sekali korset ini mampu membantu anda untuk kelihatan lebih anggun dan menawan serta seksi. Tanpa perlu berhabis duit yang banyak.

 

 

 

Jika anda masih lagi tidak mengambil tindakan untuk membuat tempahan korset ini, terus-terang saya cakap, buruk padahnya.

Bayangkan jika sehingga hari ini anda masih tidak ingin berusaha ke arah mendapatkan bentuk badan yang ramping lagi menawan dalam masa singkat:

 


  • Badan anda akan masih lagi kekal gendut dan buyut. Lebih-lebih lagi pada bahagian perut, pinggang anda akan menggelebeh. Usah ‘turunkan saham’ anda. Walaupun anda sudah berkahwin.


  • Payudara anda hilang keanjalan dan ketegangan akibat lemak yang makin bertambah. Anda perlu perbetulkan postur dengan memakai korset agar tubuh anda akan mampu mengekalkan kemantapannya.


  • Suami anda akan makin hari, makin hilang ‘selera’ terhadap anda. Usah biarkan hal ini terjadi. Kelak lebih buruk padahnya!


  • Diri anda akan terus kurang berkeyakinan oleh kerana bentuk tubuh badan yang kurang menarik dan menawan setiap kali berhadapan dengan orang ramai.


  • Anda tidak mampu mengenakan pelbagai fesyen baju-baju menarik ketika majlis keramaian atau musim perayaan.


  • Duit anda akan terus ‘hangus’ dengan membeli produk-produk dan kaedah rawatan pelangsingan badan yang tak nampak-nampak kesannya. Nak tunggu kesannya pun makan masa yang saaa….ngat lama.

 

Saya percaya, anda tentunya tidak ingin perkara-perkara tersebut terjadi terhadap diri anda.

 

 

Ya betul, untuk pengetahuan anda, stok set Korset UltraSlim (M-6XL) ini sangat TERHAD.

Saya tak berani nak jamin akan ada stok ketika anda ingin buat tempahan pada masa akan datang. Ini kerana saya hanya menyimpan stok yang terhad oleh kerana terpaksa bergantung kepada pihak kilang.

Jangan sampai anda terpaksa ‘gigit jari’ tak dapat nak memiliki set korset ini.

Bila stok habis, saya pun tak dapat nak beri jaminan kepada anda bila stok baru saya akan terima kembali. Mungkin boleh ambil masa hingga berminggu-minggu lamanya!

Mana tahu di saat-saat akhir anda perlukan korset ini, tapi malangnya saya takde stok.

Hampir setiap hari, ada sahaja saya terima tempahan korset ini. Memang macam ‘goreng pisang panas.’ Setiap hari saya ada sahaja dapat tempahan. Rekod tertinggi yang pernah saya dapat ialah sebanyak 23 helai korset sehari telah berjaya saya jual!

Anda perlu tempah sekarang sementara stok masih ada lagi...

Tapi sebelum anda lakukan tempahan, satu perkara penting yang perlu saya ingatkan. Pastikan ketika anda buat tempahan, anda pilih saiz yang bersesuaian dengan tubuh anda.

*Nyatakan size pilihan ATAU boleh berikan sahaja ukuran pinggan & pinggul anda pada borang tempahan nanti*

Sebagai panduan, berikut adalah saiz-saiz yang ada saya tawarkan untuk anda:

 

 

 

Usah buang masa lagi, buat tempahan anda dengan klik pada butang tempahan di bawah SEKARANG:

 

Ikhlas,

 

Puan Azaliha @ Ayus
www.AyusFashion.com
www.BengkungMama.com

P.S: Usah biarkan tubuh anda gendut dan tidak menawan. Anda mampu dapatkan tubuh yang seksi, ramping dan cantik dalam masa yang singat sahaja dengan pemakaian Korset Ultraslim. Anda pakai, anda terus dapat tubuh yang seksi, mantap dan terangkat!

P.P.S: Tak perlu habiskan duit anda hingga RM500 atau lebih untuk beli minuman atau susu kuruskan badan. Ataupun perlu pergi pusat rawatan kecantikan yang menelan kos hingga RM2500! Korset Ultra Slim hanyalah RM230 sahaja. Klik sini untuk buat tempahan.

P.P.P.S: Stok adalah TERHAD untuk set Korset UltraSlim. Anda perlu lakukan tempahan sekarang sementara stok masih ada. Takut nanti kalau stok habis, stok baru akan tiba ambil masa berminggu-minggu lamanya. Buat tempahan sekarang.